FAQ

Oferta i menu

Tak – działamy w formule live cooking. Goście widzą cały proces, co tworzy atrakcyjny element eventu.

Oczywiście – można zamówić np. tylko watę cukrową lub popcorn.

Tak – mamy gotowe pakiety i tworzymy zestawy „szyte na miarę” do wydarzenia i liczby gości.

Tak – zimą m.in. grzane napoje i świąteczne smaki, latem lemoniady, sorbety i lody.

Tak – np. wegańskie gofry, napoje roślinne; dopasowujemy się do wymagań dietetycznych.

Tak! Punkty działają w formule self-konfiguracji – goście wybierają składniki, dodatki i smaki, a my serwujemy.

Serwis i obsługa

Tak – przywozimy sprzęt, przygotowujemy produkty, obsługujemy gości i sprzątamy po serwisie.

Zależnie od skali – min. 1–2 osoby na stanowisko; przy dużych eventach zwiększamy zespół.

Tak – mamy osoby anglojęzyczne (sprawdza się na eventach międzynarodowych).

Tak – np. urodziny, imprezy rodzinne, firmowe.

Branding i personalizacja

Tak – przygotujemy kubki, piankę/elementy ekspozycji z projektem klienta, menu, dekoracje i inne zgodne z CI.

Tak – mamy dedykowane ekspozycje do każdej atrakcji; dbamy o estetykę i możemy przygotować branding premium.

Logistyka i wymagania techniczne

Z Warszawy, działamy w całej Polsce (również wyjazdy kilkudniowe). Dojazd w cenie na terenie Warszawy – do 50 km od PKiN.

Prąd 230V (ok. 1,8 kW), dostęp do wody i miejsce na odpady.

Jesteśmy praktycznie samowystarczalni; potrzebujemy jedynie prądu, wydzielonej strefy, wody i możliwości wyrzucenia odpadów.

Tak – urządzenia są ciche i dostosowane do pracy wewnątrz.

Format wydarzenia

Tak – możemy rozstawić stoiska na kilka dni lub zapewnić ciągłą obecność (festiwale, targi, dni miast itp.).

Tak – dzieci kochają watę cukrową, lemoniady, popcorn, gofry; zapewniamy też animacje i dekoracje dziecięce.

Rezerwacje, zmiany, anulacje

Tak – zgodnie z warunkami umowy; przy odwołaniu „na ostatnią chwilę” zaliczka może nie podlegać zwrotowi.

Tak – jeśli nowy termin jest wolny, przeniesiemy usługę.

Najlepiej z kilkutygodniowym wyprzedzeniem (szczególnie lato i weekendy); czasem mamy last minute.

Rozliczenia i formalności

Tak – czynny podatnik VAT, na białej liście; faktury 23%.

Standardowo 30% zaliczki przy rezerwacji, reszta po wydarzeniu.

Bezpieczeństwo i zgodność

Tak – używamy certyfikowanego, wysokiej klasy sprzętu zgodnego z normami gastronomicznymi i BHP.

Tak – przy każdym evencie podpisujemy przejrzystą umowę, która jasno określa zasady współpracy.

Brak wyników dla wybranych filtrów.

Czegoś brakuje?

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas w DM, a my uzupełnimy FAQ, żeby znalazły się tu wszystkie najważniejsze informacje.